Bestellen en betalen
Bestellen en veilig betalen
Wij doen er alles aan om het bestellen en betalen makkelijk en veilig te laten verlopen. Heeft u toch nog vragen of gaat er iets mis? Neem dan gerust contact op met ons per telefoon: +31 (0)6 24925649 (tijdens kantooruren) of per e-mail: bpath@ziggo.nl
Winkelwagen
- Met de knop ‘In winkelmand’ voegt u het product van keuze toe aan de winkelmand.
- Meer exemplaren van dit product bestellen? Ga naar Winkelmand en wijzig het aantal, gevolgd door klik ‘Winkelmand bijwerken’.
- Nog een ander artikel bestellen? Klik op ‘Terug naar winkel’
- Is de bestelling compleet? Klik op de knop ‘Doorgaan naar afrekenen’.
Gegevens invullen en bestelling controleren
- Vul uw adres- en contactgegevens in.
- Uw bestelling op een ander adres laten bezorgen? Kies ‘Verzenden naar ander adres’ voor u verder gaat.
- Wilt u nog iets aanpassen? Ga terug naar de winkelmand en pas deze aan en ga dan weer verder.
- Klopt uw bestelling? Ga akkoord met de Algemene Voorwaarden en klik op ‘Bestelling plaatsen’.
Veilig betalen met o.a. iDEAL of creditcard
- De betalingstransacties van BPath Energy lopen via Rabo OmniKassa. Als u gebruik maakt van internetbankieren, dan kunt u veilig en makkelijk betalen met o.a. iDEAL en creditcard (Mastercard, Visa, Maestro of V-Pay), in uw eigen vertrouwde bankomgeving.
- Overschrijven is ook mogelijk, volgt u hiervoor de instructies die in de bevestigingsmail staan. U kunt de instructies ook hier bekijken.
Bevestiging
- Na het afronden van de betaling wordt u weer automatisch doorgestuurd naar onze webshop.
- U krijgt een bevestiging per e-mail dat uw bestelling is geplaatst.
- Geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met bpath@ziggo.nl of (tijdens kantooruren) +31 (0)6-24925649.





