Bestellen en betalen

Bestellen en veilig betalen

Wij doen er alles aan om het bestellen en betalen makkelijk en veilig te laten verlopen. Heeft u toch nog vragen of gaat er iets mis? Neem dan gerust contact op met ons per telefoon: +31 (0)6 24925649 (tijdens kantooruren) of per e-mail: bpath@ziggo.nl

Winkelwagen

  • Met de knop ‘In winkelmand’ voegt u het product van keuze toe aan de winkelmand.
  • Meer exemplaren van dit product bestellen? Ga naar Winkelmand en wijzig het aantal, gevolgd door klik ‘Winkelmand bijwerken’.
  • Nog een ander artikel bestellen? Klik op ‘Terug naar winkel’
  • Is de bestelling compleet? Klik op de knop ‘Doorgaan naar afrekenen’.

    Gegevens invullen en bestelling controleren

    • Vul uw adres- en contactgegevens in.
    • Uw bestelling op een ander adres laten bezorgen? Kies ‘Verzenden naar ander adres’ voor u verder gaat.
    • Wilt u nog iets aanpassen? Ga terug naar de winkelmand en pas deze aan en ga dan weer verder.
    • Klopt uw bestelling? Ga akkoord met de Algemene Voorwaarden en klik op ‘Bestelling plaatsen’.

    Veilig betalen met o.a. iDEAL of creditcard

    • De betalingstransacties van BPath Energy lopen via Rabo OmniKassa. Als u gebruik maakt van internetbankieren, dan kunt u veilig en makkelijk betalen met o.a. iDEAL en creditcard (Mastercard, Visa, Maestro of V-Pay), in uw eigen vertrouwde bankomgeving.
    • Overschrijven is ook mogelijk, volgt u hiervoor de instructies die in de bevestigingsmail staan.

    Bevestiging

    • Na het afronden van de betaling wordt u weer automatisch doorgestuurd naar onze webshop.
    • U krijgt een bevestiging per e-mail dat je bestelling is geplaatst.
    • Geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met bpath@ziggo.nl of (tijdens kantooruren) +31 (0)6-24925649.